Tuesday, April 5

Outlook cu domeniu propriu, de la 3.99 USD/luna

Pe la inceputul anului au aparut primele informatii despre Outlook Premium serviciul de email contra cost de la Microsoft, iar zilele trecute au inceput si testele live cu utilizatorii.

Folosesc Outlook.com  de cativa ani, inca de pre vremea cand se numea Live si mi-ar placea sa-l pot avea si pe domeniu propriu. Pe de o parte este foarte simplu, iar pe de alta are cateva servicii asociate foarte utile: calendarul,  OneDrive dar si Sway (creare de continut interactiv) spre exemplu.

Eu am o versiune numita Outlook Ad-free care, in mod evident, nu iti afiseaza bannere and stuff. In moc curent aceasta versiune costa cca 19 USD/an si ofera inclusiv suport tehnic, fara adaugare de domeniu insa. Spatiul de stocare este imens ( am peste 20 GB liberi, desi stochez multe documente si imagini + corespondenta din ultimii ani) iar la capitolul disponibilitate nu am au niciodata de suferit. Are client de mobil dedicat, iar conturile sunt bine sincronizate. Imi stocheaza automat si imaginile de pe telefon.

Deocamdata, accesul la Outlook Premium este doar pe baza de invitatie. Pentru 3.99 USD/luna utilizatorul va primit cinci casute de e-mail, iar primul an va fi gratuit (de verificat info). Serviciul va fi gratuit  pentru subscriptiile de Office 365.