Saturday, January 12

Homosexualii, sau pe cine nu lași să moară nu te lasă să trăiești

Nu doar mă consider ci chiar sunt un tip tolerant dar cred că a fi tolerant nu înseamnă a fi victimă. Nu mă deranjează homosexualii atâta vreme cât ei își văd de viața lor și eu de a mea. Ultima idee a celor de la Accept, să se facă educație gay în școli ( Florin Buhuceanu, liderul Accept vorbeste despre asta aici) mi se pare însă total deplasată. Mai, Buhucene, copilul ala in fata căruia vrei tu sa faci educatie gay, e copilul meu și dacă puțin îmi pasă de orientarea ta sexuală când este vorba despre copilul meu situația se schimbă. Încep să cred că homosexualii nu vor doar să fie acceptați ci și-ar dori să fie aplaudați, lucru care nu ține de natural ci de pervertit.

Later edit: câțiva cunoscuți imi spun că exagerez cu acest post, poate că așa este, iar ultimul lucru pe care îl doresc este să trec drept indoctrinat religios sau ultraconservator. Ce voiam să spun este că se trece prea ușor din spațiul privat în cel public. Dacă în spațiul propriu fiecare este liber să facă ce vrea în cel public trebuie să ne conformăm unor legi și cutume și mai ales drepturilor tuturor.