Nu cred ca (de fapt, sunt sigur de asta) Mercador va avea de suferit in urma acestei decizii. Motivele sunt mai multe, insa as vrea sa ma opresc la doua, mai relevante. Pe de o parte, va urma o campanie la fel de insistenta pe comunicarea trecerii al OLX, iar pe de alta, Mercador nu este/era un brand de showing off. Adica, succesul nu a avut legatura cu notorietatea brandului (ca la Levis, BMW, Breitling, Rayban spre exemplu) ci cu utilitatea si functionalitatile site-ului. Nu te afisezi in fata prietenilor cu vanzarea pe Mercador, la fel cum iti afisezi cheile de la bimer, ci esti multumit ca ai vandut/cumparat rapid si cu siguranta tot acolo de vei duce si a doua oara si a treia oara, indiferent de nume, sigla, link, comentariile de pe FB etc. Prin urmare, regele a murit, traisca regele!
Despre planuri and stuff in ZF Live, interviu cu sefa OLX, Cristina Gheoghitoiu.