Tuesday, February 3

Jocul si Intel

Intel a initiat pentru presa un concurs IT Manager3, de ieri am si eu un cont. La prima vedere jocul pare distractiv si asta e mai important decat nu stiu ce (la modul propriu) premiu pus in joc.
Ideea este ca trebuie sa administrezi o companie care se dezvolta, sa oferi suport angajatilor, sa administrezi niste servere, sa aplici ceva patch-uri, sa treci niste teste sau sa te duci la niste ,,cursuri,, etc, toate pe fondul incadrarii unui buget. Exista o serie de indicatori de urmarit la nivel de securitate, performanta, utilizare resurse si satisfactie colegi.
Dupa ce ieri am administrat o firma mica (mica, mica dar tot avea 2 servere rack) am avansat deja, acum sunt la o companie mai mare, intr-o cladire cu 3 etaje, aproape ca am un data center, executivi pretentiosi etc. (btw, astia se duc cel mai des la cafeteria)


Jocul este relativ captivant, insa ieri intrebarile de la ,,cursuri,, (poti alege sa dai un test in locul participarii la un curs care cere timp) au fost destul de tehnice si evident foarte Intel oriented. Foarte multe despre tehnologia vPro, ca tot scriam aici despre nevoia serviciilor de suport, tipuri de procesoare etc.
Nu m-am prins pana acum daca poti face upgrade la echipamente sau daca se pot cumpara aplicatii. (e un indice de productivitate care nu stiu cum poate creste). Revin cu alte impresii.