Monday, February 9

De ce merita banii o rama digitala?

Starnit de postul lui Alex despre ramele digitale, mi-am amintit ca am si eu una despre care nu am scris nimic.
Cum toata lumea are acum o camera digitala, exista sute de imagini relevante pentru viata fiecaruia dintre noi dar care zac ascunse prin arhive. Chiar si daca unele ajung pe hartie fotografica tot ascunse raman. Rama digitala este cea mai buna solutie pentru aducerea la viata a acestor imagini. Eu am pus cca 800 de imagini pe un card de 2GB si ori de cate ori trec prin fata ei surprind o alta imagine, o alta persoana iubita sau un alt loc minunat. Rama digitala a devenit ocazia unor aduceri aminte foarte gustate de intreaga familie, fara sa fim genul excesiv de nostalgici.
Pretul de achizitie nu este mare ( media este in jur de 3-400 RON pt 7-8 inci display) si pana la urma nu brandul conteaza ci calitatea si rezolutia. Alarma, ceas, termometru, radio...irelevant , functia de baza este importanta.
Mai sunt cateva trucuri pentru a va bucura de imagini: ajustati, pe cat se poate, dimensiunile imaginii la rezolutia ramei si evitati incarcarea imaginilor portret (evident daca o folositi pe landscape) pentru a permite o incadrare maxima.