luni, iunie 6

Synergizer lanseaza o solutie de marketing automation

SynMA a fost anuntata oficial saptamana trecuta, insa disponibilitatea comerciala va fi de la finele lunii iunie. Solutia apartine Synergizer, care a investit peste 300 de ore de dezvoltare. La baza SynMA se afla platforma CAS CRM, insa tote functionalitatile specifice au fost create de Synergizer. Ca logica de business, SynMA integreaza feedback-ul a peste 20 de specialisti in marketing precum si experienta colectata de compania dezvoltatoare in urma organizarii unor evenimente de profil.

Solutia poate fi implementata standalone sau peste CAS CRM si este disponibila doar in regim on premises. Ca functionalitate esentiala, monitorizeaza activitatea unei companii in mediul digital (website, newslettere, canele social media, campanii tip display sau adwords etc) si capteaza modul de interactiune a clientilor cu informatiile oferite. Datele sunt centralizate, colectate si procesate automat pentru identificarea lead-urilor si predarea acestora catre echipa de vanzari. Astfel, beneficiarii pot urmari cu exactitate sursa oricarei vanzari/client si pot evalua impactul real al investitiilor de marketing pentru fiecare canal sau proiect. 

Pe baza rapoartelor, rezultatele investitiilor de marketing sunt complet transparente, iar cheltuielile vor fi alocate in functie de rezultate. Solutia permite departamentelor de marketing sa castige timp si sa poate segmenta clientii dupa nivelul real al interesului pietei fata de produsele ssi serviciile companiei si nu dupa criterii subiective. Un trial este disponibil la adresa http://goo.gl/mgwoCN .