Wednesday, June 26

2 Active PR comunica pentru Oracle

Stiam de ceva vreme despre procesul de selectie initiat de Oracle Romania pentru identificarea unei agentii de PR, ba chiar le-am facut si eu niste recomandari. Au fost 5-6 nume avute initial in vedere si catre care a fost trimis un brief de campanie dintre care 3 s-au calificat pe lista scurta si discutii mai detaliate cu PR-ul regional si GM-ul din Romania. Cerintele au fost legate de intelegerea industriei IT, a nevoilor de comunicare ale unei companii globale, inclusiv comunicarea de criza, relatie buna cu presa, capacitate de scalare pentru evenimente si campanii etc. Nu am vazut un comunicat oficial cu agentia selectata, insa 2 Active PR a trimis deja o prima informare despre activitatea Oracle, datele financiare pe 2013. Agentia este afiliata Fleishmann Hillard si mai comunica sau a mai comunicat pentru: P&G, Lenovo, Polycom, Adidas, Adobe, British Airways etc.

Later edit: hai ca am gasit si informarea oficiala a agentiei cu privire la preluarea contului Oracle, mesajul cu pricina se dusese prin foldere mai ascunse. Era din 20 iunie dar cum in ziua cu pricina au fost multe evenimente (Microsoft pe Azure, Nokia cu noul GM, o lansare de telefon etc) nu am citit, iar pe 21 am plecat la mare :)