Sunday, December 11

Prima zi de ski din sezonul 2011

Sambata am renuntat la Shimano pentru Rossignol si in locul unei ture la Padurea Comana am plecat spre Valea Prahovei. Am oprit la Azuga unde partia Cazacu era practicabila, multumita tunurilor de zapada. Functiona si telegondola pe Sorica insa nu se putea cobora in conditii safe, mai ales pentru echipament. Azuga pare pregatita pentru iarna, tunurile sunt functionale, centrele de inchiriere deasemenea, au instalat si o banda transpotoare in zona de saniute/incepatori (e prima pe care am vazut-o in Romania). Alte schimbari nu am remarcat. Sistemele de acces au ramas aceleasi, diferite pentru cele doua partii, preturile (15 puncte=22 Ron, pe Cazacu) mi s-au parut la fel ca in iarna trecuta, insa nu cred ca tarifele au fost actualizate. Cum nici plata pentru parcare nu era „in place” probabil inca nu erau pregatiti pentru noul sezon.



Pe Cazacu se schia doar pe un culoar de cativa metri, erau 5 grade si zapada era grea insa am savurat fiecare coborare. Destul de multa lume, cativa instructori, gura casca, figuranti etc. La un moment dat au urcat dupa mine doua cupluri care comentau cu voce tare: ce rahat de partie, ca nu e ca in Austria, ca nu e ca in Elvetia, ca nici ca in Bulgaria nu este etc. Am aruncat o privire, adulti 30-35 de ani, super echipati , Mamuti, Salomoane, Atomice...Am tras putin de timp ca sa-i vad cum coboara...nu au rupt gardurile insa nici mult nu mai aveau. Dar in fine, macar dadeau bine in poze :)