Friday, December 9

Cat tine bateria unui Asus Transformer?

Am un singur raspuns la aceasta intrebare: foarte mult. Oficial sunt cca 16 ore prin combinarea acumulatorilor din tableta si docking station si tind sa cred ca este o cifra aproape de realitate chiar daca nu am contorizat la minut utilizarea. Saptamana trecuta am avut placuta surpriza sa pot acoperi o deplasare de 3 zile cu o singura incarcare.
Am plecat spre Viena luni dimineata cu tableta incarcata full, iar in cursul zilei am folosit-o cca 1 ora in avion si alte 2 seara pentru mail si browsing, fara shutdown ci doar pliata. Marti am folosit-o pt notat informatii la conferinta de presa (HP Discover 2011) conexiune wireless activa permanent, intre 9.30 si 16.30, pliata in pauzele de cafea si la pranz, seara la hotel a mai fost o sesiune de browsing. Miercuri a fost un program similar, cu o pauza ceva mai mare la pranz insa cu 2 ore full de utilizare in asteptarea orei de plecare spre aeroport, unde iarasi net cca 20 de minute si apoi inca 1 ora in avion (vazut poze, citit niste documente si incercat cateva jocuri). Cu 5-10 minute inainte de inceperea aterizarii la Bucuresti a cedat :)
Bucuria asta mi-a fost umbrita de Nokia N97 pe care l-am incarcat de doua ori in trei zile desi am avut cel mult 10 convorbiri si am blocat traficul de date :( Ambele device-uri sunt proprii si personale.