Monday, November 15

Un motociclist mi-a cazut in fata!

Ieri, un motociclist de weekend incercand sa opreasca pentru acordare de prioritate la schimbare de sens pe o strada cu linie de tramvai s-a dezechilibrat si a ajuns pe banda mea de mers.
Nu am A-ul dar impresia mea a fost ca a uitat de ambreiaj iar motorul a avut 2-3 zvacniri si l-a dezechilibrat.Nu stiu daca a contribuit si linia de tramvai. Din fericire, eram cu odraslele in masina si mergeam mult mai incet decat de obicei pe strada cu pricina (Mihai Bravu, intre Calea Vacaresti si Calea Vitan). Frana a cam speriat pasagerii insa am oprit la timp, altfel ....
Anul trecut in intersectia de la Piata Sudului am acrosat un scuterist care m-a depasit prin stanga fiind pe banda de obligatoriu la dreapta si semnalizand in consecinta. Din fericire, a scapat aproape neatins.