Administrarea UPS-ului SmartConnect se face prin intermediul unui portal securizat, iar utilizatorul autorizat are acces la informatii complete asupra echipamentelor detinute. Nu este nevoie de instalarea unui client software, iar interfata de management este disponibila si pe telefonul mobil, dar nu printr-un app dedicat.
Platforma trimite automat notificari cu privire la starea UPS-ului, nivelul de performanta, aparitia unor actualizari de fimware etc, inclusiv garanție, necesitatea inlocuirii bateriei etc. Echipamentul trebuie conectat la retea prin intermediul unui port LAN, iar configurarea contului pe portal dureaza 2-3 minute si nu necesita cunostinte tehnice.
Monitorizarea stricta a UPS-urilor asigura functionalitatea corecta a acestora si elimina problemele cauzate de intreruperile accidentale ale alimentarii cu energie electrica. Căderile bruste de energie afecteaza atat echipamentele (HDD-uri, procesoare) cat mai ales finalizarea operatiunilor de back-up. UPS-urile SmartConnect sunt disponibile prin intermediul partenerilor autorizati. Nu am informatii legate de preturi.