In 2016, Microsoft a finalizat procesul de tranzitie de la Dynamics CRM la Dynamics 365 for Sales, un SFA livrabil in regim cloud si integrat cu Office 365 si Power BI. Aceste doua componente au adaugat un nivel puternic de mobilitate si business analytics in produsul Microsoft. Complementar, Microsoft a adus in Dynamics 365 for Sales si functionalitati de Inteligenta Artificiala si machine learning, doua tehnologii care vor marca tot mai evident viitorul dezvoltarii aplicatiilor de business. Microsoft a reusit o mai buna definire a rolurilor de utilizator pentru a oferi o experienta imbunatatita, iar integrarea cu LinkedIn a adus, de asemenea, unele avantaje fata de concurenta. Dintr-o perspectiva locala, as zice ca Microsoft are si o pozitie de piata mult mai buna, multumita ecosistemului de parteneri, mult mai mare fata de Salesforce, desi comun pe alocuri (vezi Brinel). Aceasta inseamna experienta mai relevanta, competente superioare dar si acces mai usor la resurse/consultanta etc. Printre partnerii Microsoft de CRM exista numerosi specialisti care au fost implicati in proiecte relevante, solutiile Microsoft din sfera CRM-ului fiind implementate in Romania de cativa ani buni.
CRM Review: Microsoft depaseste Salesforce in piata SFA
Cea mai recenta analiza Forrester (un instrument similar cadranului
magic de la Gartner) plaseaza Microsoft pe cea mai buna pozitie in piata
SFA, o piata dominata in mod obisnuit de Salesforce. Analiza arata ca
Microsoft Dynamics 365 for Sales reuseste sa livreze mai multa
inteligenta in procesele de vanzari si sa aiba un impact mai mare asupra
productivitatii.
In 2016, Microsoft a finalizat procesul de tranzitie de la Dynamics CRM la Dynamics 365 for Sales, un SFA livrabil in regim cloud si integrat cu Office 365 si Power BI. Aceste doua componente au adaugat un nivel puternic de mobilitate si business analytics in produsul Microsoft. Complementar, Microsoft a adus in Dynamics 365 for Sales si functionalitati de Inteligenta Artificiala si machine learning, doua tehnologii care vor marca tot mai evident viitorul dezvoltarii aplicatiilor de business. Microsoft a reusit o mai buna definire a rolurilor de utilizator pentru a oferi o experienta imbunatatita, iar integrarea cu LinkedIn a adus, de asemenea, unele avantaje fata de concurenta. Dintr-o perspectiva locala, as zice ca Microsoft are si o pozitie de piata mult mai buna, multumita ecosistemului de parteneri, mult mai mare fata de Salesforce, desi comun pe alocuri (vezi Brinel). Aceasta inseamna experienta mai relevanta, competente superioare dar si acces mai usor la resurse/consultanta etc. Printre partnerii Microsoft de CRM exista numerosi specialisti care au fost implicati in proiecte relevante, solutiile Microsoft din sfera CRM-ului fiind implementate in Romania de cativa ani buni.
In 2016, Microsoft a finalizat procesul de tranzitie de la Dynamics CRM la Dynamics 365 for Sales, un SFA livrabil in regim cloud si integrat cu Office 365 si Power BI. Aceste doua componente au adaugat un nivel puternic de mobilitate si business analytics in produsul Microsoft. Complementar, Microsoft a adus in Dynamics 365 for Sales si functionalitati de Inteligenta Artificiala si machine learning, doua tehnologii care vor marca tot mai evident viitorul dezvoltarii aplicatiilor de business. Microsoft a reusit o mai buna definire a rolurilor de utilizator pentru a oferi o experienta imbunatatita, iar integrarea cu LinkedIn a adus, de asemenea, unele avantaje fata de concurenta. Dintr-o perspectiva locala, as zice ca Microsoft are si o pozitie de piata mult mai buna, multumita ecosistemului de parteneri, mult mai mare fata de Salesforce, desi comun pe alocuri (vezi Brinel). Aceasta inseamna experienta mai relevanta, competente superioare dar si acces mai usor la resurse/consultanta etc. Printre partnerii Microsoft de CRM exista numerosi specialisti care au fost implicati in proiecte relevante, solutiile Microsoft din sfera CRM-ului fiind implementate in Romania de cativa ani buni.