eMag a derulat un proiect numit Future 25, prin care 25 de angajati (castigatori ai unui concurs de lidership) au vizitat Silicon Valley pentru a invata direct din experienta unor companii ca Facebook, Google
sau Naspers Ventures. Programul are ca scop identificarea angajatilor cu potential, pentru a fi pregatiti sa conduca eMag in viitor.
Selecția candidaților a început pe 21 iulie 2016 și s-a încheiat pe 6 septembrie 2016, în urma unui proces intens. Tinerii aflați la început de carieră, cu vârsta medie de 25 de ani și cu o experiență cuprinsă între 0 și 5 ani în eMAG, au intrat într-o cursă la capătul căreia au ajuns la San Francisco, iar în drumul lor au aflat cât de bine pot lucra unii cu ceilalți și cât de rapid se pot adapta pentru a lua decizii în situații inedite.
„Ne-am
dorit un program atipic și, mai ales, implicarea 100% a participanților
încă din momentul aplicării din proprie inițiativă. Tinerii de acum își
doresc totul, iar marele lor atu este că sunt
curioși să afle cât mai multe despre subiectele de interes pentru ei.
Expunerea la informație și tehnologie este în avantajul lor și credem că
posibilitatea de a ajunge în San Francisco, acolo unde se inovează acum
atât de mult, i-a făcut să-și dorească și
mai mult să parcurgă cu succes fiecare etapă pe care a presupus-o
Future 25”, a declarat Delia Sofonea, People Director eMAG.
„Am
încredere că tinerii care au absolvit programul de talente dezvoltat de
noi au mari șanse să conducă pe viitor compania. Au idei, au viziune, au
curaj și putere de muncă. Au toate șansele să
creeze propriile proiecte care vor influența business-ul nostru și, de
ce nu, chiar întregul e-commerce”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Future
25 a apărut după ce eMAG a identificat nevoia de a avea acces permanent
la un grup de oameni cu potențial, pregătiți în orice moment să preia
frâiele unor roluri de conducere. Numărul celor
care au participat nu a fost ales întâmplător, ci au fost luate în
considerare dimensiunea companiei și specificul departamentelor din
cadrul ei, astfel încât programul să fie relevant și bazat pe nevoile
actuale.