Pentru citirea mesajului solicita logarea la serviciul BT 24 Banking printr-un link aflat in mesaj. Link-ul insa directioneaza catre un site din Lituania, care copiaza interfata de login a BT 24 Banking. Site-ul este identic la nivel de grafica (sunt client BT), atentia insa la adresa!!
Mesajul este foarte simplu si scris corect, fata de alte mesaje care contin greseli de formulare/ortografie. Titlul este scurt si la obiect: Aveti un mesaj nou important. La atacurile precedente, banca a emis alerte catre clienti si a actionat pentru inchiderea site-urilor false.
Filtrele din Microsoft Outlook.com din contul meu de e-mail l-au catalogat ca suspicios, similar BitDefender. Ca masura de precautie, nu urmati niciodata astfel de link-uri, chiar si in cazul mesajelor oficiale. Mergeti in browser si accesati de acolo site-ul dorit. Astfel de atacuri nu sunt noi (au mai fost atacuri prin 2009 si 2012) si nu vizeaza doar clientii Bancii Transilvania. BCR si ING au trecut prin situatii similare.