Prin urmare, as face trimitere la modelul SaaS unde costurile sunt ceva mai usor de inteles datorita abonamentului lunar. Dar si zona de pret pe aceste solutii este relativ generoasa. Avem la dispozitie atat un serviciu ca SalesForce cu un pret de lista de cca 125 USD/luna pentru versiunea Enterprise, 300 USD pentru versiunea de top Performance dar si optiuni mai ieftine la 65 USD pentru Professional si doar 5 USD pentru Contact Manager, cat si un furnizor local ca Zimplu CRM cu preturi de cca 18 EUR pentru 5 utilizatori (Start) 34 EUR pentru 10 useri și 343 EUR pentru numar nelimitat de utilizatori. Repet toate preturile sunt la nivel de luna. Mai echilibrata este oferta Microsoft pentru Dynamics CRM Online cu preturi locale de: 53 EUR Professional, 24 EUR versiunea Basic si si 12 EUR Essential.
Pentru abordarile on premises costurile sunt mult mai greu de intuit, din cauza componentelor multiple care genereaza un proiect. Pentru o companie cu 10-15 utilizatori as zice ca 20.000 EUR este un buget de start. Aici foarte relevante sunt nivelul de personalizare al solutiei si complexitatea acesteia etc. Prin urmare, e mai complicat de raspuns.