Piata de CRM nu este prea bine conturata in Romania si nici nu exista un studiu dedicat. Sunt cateva produse consacrate: dintre cele internationale as zice Dynamics CRM de la Microsoft și Siebel de la Oracle, iar dintre cele locale: Anytime CRM de la ASF, iar in ultimii 2-3 ani au fost lansate si numeroase solutii verticale (Matricia, Totalsoft etc). Totusi, piata este inca foarte fragmentata, iar valoarea ramane redusa: varianta pesimista ar fi pe la 6-7 milioane EUR, iar cea optimista pe la 10 milioane EUR. Conform Eurostat, rata de penetrare a CRM in Romania este de cca 17-18%, un procent foarte optimist in opinia mea, si care cred ca include si aplicatiile de contact management.
Synergizer devine partener CAS CRM
CRM Review scrie despre parteneriatul Synerziger-CAS Software AG pentru livrarea pe piata locala ca solutiei CAS CRM. Synergizer va vinde aceasta solutie atat integrata cu Microsoft Dynamics NAV cat si independent. Ca obiectiv de business, Synergizer tinteste vanzari de cca 200.000 EUR pentru anul 2014, ceea ce ar insemna probabil cel putin 10-15 proiecte, adica un volum de munca destul de provocator.
Piata de CRM nu este prea bine conturata in Romania si nici nu exista un studiu dedicat. Sunt cateva produse consacrate: dintre cele internationale as zice Dynamics CRM de la Microsoft și Siebel de la Oracle, iar dintre cele locale: Anytime CRM de la ASF, iar in ultimii 2-3 ani au fost lansate si numeroase solutii verticale (Matricia, Totalsoft etc). Totusi, piata este inca foarte fragmentata, iar valoarea ramane redusa: varianta pesimista ar fi pe la 6-7 milioane EUR, iar cea optimista pe la 10 milioane EUR. Conform Eurostat, rata de penetrare a CRM in Romania este de cca 17-18%, un procent foarte optimist in opinia mea, si care cred ca include si aplicatiile de contact management.
Piata de CRM nu este prea bine conturata in Romania si nici nu exista un studiu dedicat. Sunt cateva produse consacrate: dintre cele internationale as zice Dynamics CRM de la Microsoft și Siebel de la Oracle, iar dintre cele locale: Anytime CRM de la ASF, iar in ultimii 2-3 ani au fost lansate si numeroase solutii verticale (Matricia, Totalsoft etc). Totusi, piata este inca foarte fragmentata, iar valoarea ramane redusa: varianta pesimista ar fi pe la 6-7 milioane EUR, iar cea optimista pe la 10 milioane EUR. Conform Eurostat, rata de penetrare a CRM in Romania este de cca 17-18%, un procent foarte optimist in opinia mea, si care cred ca include si aplicatiile de contact management.