Metro va utiliza o o soluție de business analytics furnizata de
Teradata, bazată pe o platforma complexa numita
Teradata Analytica Ecosystem și care include hardware, software și servicii. Compania va construi pe baza produselor Teradata un depozit de date nou care să consolideze date din 30 de piețe, date care ulterior vor fi sortate, curatate, analizate si livrate (data cleansing, data mining etc) intr-o forma inteligenta pentru sustinerea deciziilor operationale (in departamentele de vanzari, marketing, suport) dar si strategice, la nivel de top management. Platforma este deschisa si poate integra si alte produse
Teradata. Spre exemplu, Metro va utiliza si o soluție
CRM de la Teradata pe care a introdus-o deja in 20 de sucursale nationale, solutie care va livra catre depozitul de date informatii de o mare valoare.
Grupul Metro, cu prezenta si in Romania est eunul dintre cei mai mari retaileri, cu venituri de cca 67 miliarde Eur, 280.000 de angajati si peste 2.200 de magazine in 32 de tari. Nu stiu cum si daca organizatia din Romania va profita de pe urma acestui proiect. Cu siguranta si local este nevoie de inforamtii consolidate.
Un proiect asemanator (evident la o scara mai mica) pentru care am facut un studiu de caz a derulat
Novensys la
Cora Romania, insa pe tehnologie
Oracle (Oracle Data Integrator) consolidand intr-un depozit unic date din 3-4 surse (ERP, POS-uri, carduri de fidelizare) pentru o analiza detaliata a comportamentul de consum al clientilor.