Ce ar fi de retinut pe scurt:
- Dynamics CRM este o solutie plasata intre „build-solutie la cheie” si „buy-solutie standard”, adica permite un grad ridicat de particularizare insa prin intermediul unui configurator (ceva de genul wizard) si nu prin scriere de cod
- Conceptul de gamification (utilizarea unor mecanisme de tip joc pentru atingerea unor obiective de business) creste colaborarea dintre oameni și duce la castigarea respectului in cadrul echipei.
- Yammer = Facebook for business
- Vocea clienților devine tot mai puternica prin social media si prin urmare CRM-ul trebuie sa se alinieze tendintei. De aici directia ascendenta pe care o are Social CRM-ul (am tot scris pe CRM Review despre acest subiect)
- ERP-ul a depasit etapa monolitica/statica si devine un mediu colaborativ care permite o angajare operationala pe numeroase planuri
- La nivelul solutiilor de business, tendinta este de consolidare intr-o interfata unica a functionalitatilor din mai multe aplicatii (cam ce se face cu SharePoint)
- Top 4 cerinte de la clienti sunt: minimizare costuri, crestere productivitate angajati/companie, mobilitate, orientare catre social media
Ca informatii colaterale: Kapsch Romania intareste relatiile cu Microsoft, GecadNet cocheteaza cu solutiile de business, Raluca si Robert Komartin fac parte din echipa Softelligence, LLP ar putea ca vanda NAV pe Microsoft Surface, Novensys are un proiect fain de contact center la un IFN local dezvoltat pe Microsoft XRM. Una peste alta, o zi interesanta.