POS-urile IBM sunt foarte cunoscute si in Romania fiind distribuite de companii precum Glykon (am impresia ca ei au fost primii parteneri), Prosoft sau Sintezis. Linia de produse are denumirea IBM SurePOS 300/500/700 si poate fi vazuta prin destul de multe magazine. (LeeCooper, BamBoo, Coton)
IBM vinde catre Toshiba divizia de POS-uri
Pana in iunie sau iulie,IBM urmeaza sa vanda catre Toshiba divizia de POS-uri (Point of Sale).Tranzactia este evaluata de cca 850 milioane USD si va face din Toshiba unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata dispozitivelor pentru retail. Pentru IBM, divizia cu pricina producea case de marcat si echipamentele complementare + aplicatiile necesare, anul trecut din POS-uri, IBM a generat cca 1,15 miliarde USD. Tranzactia va implica formarea unei noi entitati juridice in care IBM va pastra 20% pe o perioada de 3 ani dar care se va reduce treptat.
POS-urile IBM sunt foarte cunoscute si in Romania fiind distribuite de companii precum Glykon (am impresia ca ei au fost primii parteneri), Prosoft sau Sintezis. Linia de produse are denumirea IBM SurePOS 300/500/700 si poate fi vazuta prin destul de multe magazine. (LeeCooper, BamBoo, Coton)
POS-urile IBM sunt foarte cunoscute si in Romania fiind distribuite de companii precum Glykon (am impresia ca ei au fost primii parteneri), Prosoft sau Sintezis. Linia de produse are denumirea IBM SurePOS 300/500/700 si poate fi vazuta prin destul de multe magazine. (LeeCooper, BamBoo, Coton)