Solutia consta in asezarea spatarului si a tetierei incat capul sa aiba un sprijin permanent, complementar treceri si tetierele active pe lista de dotari optionale. Decat dublu climatronic, spre exemplu, sunt de preferat cateva elemente de securitate.
Accidentul lui Gheorghe
Nu vreau sa comentez accidentul in sine sau prezenta acestuia ca prima stire in cadrul unor jurnale ci urmarea acestui accident. O persoana aflata in masina lovita din spate a avut un traumatism la nivelul gatului si a plecat de la fata locului cu o minerva. Una dintre cauze (dincolo de impactul Golf-ului R32 a lui Gheorghe) este si faptul ca foarte multa lume isi tine scaunul intr-o pozitie total aiurea. Pozitia spatarului este prea pe spate, iar tetiera sta la mare distanta de cap. Daca masina are tetiere active si impactul este destul de puternic pentru declansarea acestora, capul va avea un punct de sprijin, daca insa, masina nu are tetiere active (si multe nu au ca dotare standard) sau forta impactului este redusa, capul, fara o suprafata de sprijin, va face o miscare brusca fata-spate iar zona cervicala va avea de suferit. Urmarea dureri de cap si de gat si purtarea obligatorie a unei minerve (foto) pentru cateva zile cel putin.
Solutia consta in asezarea spatarului si a tetierei incat capul sa aiba un sprijin permanent, complementar treceri si tetierele active pe lista de dotari optionale. Decat dublu climatronic, spre exemplu, sunt de preferat cateva elemente de securitate.
Solutia consta in asezarea spatarului si a tetierei incat capul sa aiba un sprijin permanent, complementar treceri si tetierele active pe lista de dotari optionale. Decat dublu climatronic, spre exemplu, sunt de preferat cateva elemente de securitate.