Publicitatea online devine tot mai agresiva
In ultimele luni, publicitatea online a devenit tot mai agresiva. Nu mai poti naviga linistit pe un site fara sa fii bombardat de bannere de toate tipurile care iti deschid in fata cele mai neinteresante si irelevante oferte. Inclusiv peste/intr-un player embedded de YouTube unii mi-au aruncat astazi o promotie la un suc, urmata de InternetBanking si de o serie de anvelope nu stiu ce marca. Online-ul a copiat modelul din TV cu reclame la gramada, din cele mai diverse domenii, in ciuda discutiilor permanente din bransa despre nisa, target and stuff. Din pacate nici Adblock-urile nu fac minuni si am ajuns sa pierdem mai mult timp cu inchiderea bannerelor decat cu accesarea continutului. Am mai scris despre prezenta unor solutii de Business Intelligence pe un site de calatorii, de servere alaturi de lenjerie de dama etc incat nu pot sa nu ma intreb: ori cei din online sunt atat de disperati incat incearca sa vanda orice si oricum, ori marketerii sunt prea comozi ca sa-si identifice targetul. Migalos.