Tuesday, April 21

Povestea extraselor BCR

Trimestrial BCR imi trimite, prin posta, un extras de cont pe care nu l-am cerut. Mai mult, le-am solicitat sa nu-l mai trimita, insa tipa de la banca mi-a spus ca nu are in aplicatia aceasta optiune. Adica, volens nolens, primesti extrasul BCR. Ca solutie s-a gandit ca am putea trece adresa incompleta si asa nu ar mai ajunge. M-am declarat foarte fericit ca activitatea mea financiara poate ajunge la oricine dar nu cred ca s-a prins de gluma. Trec peste faptul ca poate chiar nu vreau sa primesc acest extras la adresa de acasa, ca poate nu vreau sa ajunga la nevasta-mea deconturile pentru amanta, sau valoarea exacta a cadoului de la ultima aniversare ....dar e chiar fara logica sa trimiti un extras de 10 pagini (btw, BCR nu intelege ecologia si imprima doar pe o fata) unui client care are Internet Banking si are acces la date oricand.