Tuesday, April 28

Agenda workshop Peter Fisk -22 mai

Dupa cum va spuneam, Peter Fisk se intoarce la Bucuresti. Daca va intereseaza sa participati lasati un semn la bazilide@gmail.com si puteti beneficia de o reducere de 10% + un exemplar al cartii ,, Arata-mi banii - Cum se determina ROI,, a lui Jack Phillis. (15% pentru primul inscris). Toti participantii vor primi si editia in limba romana a ,,Marketing genius,,.

Evenimentul va avea urmatoarea agenda:

09.00-10.30: Strategii de marketing in vremuri de criza si schimbare
(intelegerea crizei economice si a modului cum aceasta schimb pietele, oportunitati pentru a supravietui in perioada de criza, cum schimba criza prioritatile consumatorilor, tehnici de marketing pentru fidelizarea clientilor, cum prospera Air Asia si Amazon si cum supravietuiesc Zara si Zopa, tehnicile P&G, H&M de abordare a comportamentului consumatorilor, tehnici de Market Mapping si Customer Pyramids )

11.00-12.30: Castigarea clientilor in vremuri de criza si schimbare
(redefinirea campaniilor pentru vremuri dificile, reintoarcerea la valorile de familie si intimitate, reproiectarea structurilor de preturi pentru nivele de intrare mai mici si pentru promotii selective, noi canale si parteneri pentru atingerea targetului in vremuri dificile, studii de caz pe strategiile de comunicare folosite de Mercedes Benz, Dove, Tchibo, Money Supermarket, Threadless si Linked In, tehnici de Customer Narratives si Variable Pricing)

12.30-13.30: Pauza

13.30-15.00: Inovatii de brand in vremuri de criza si schimbare
(transformarea brandului in propuneri inovative, construirea de comunitati si relatii de brand, strategii de atragere, inovarea alaturi de clienti, regandirea modelului de business, eficientizarea serviciilor aditionale si a platilor, modele de business low-cost precum Aldi sau Ryanair, branduri precum Erste si Podravka in piete aflate in schimbare, tehnici de Molecular Innovation si Brand Communities)

15.30-17.00: Leadershipul de marketing in vremuri de criza si schimbare
(definirea rolului si prioritatilor liderilor de marketing, integrarea activitatilor de marketing pentru un impact mai mare, echilibru pe termen scurt si lung, masurarea performantei, motivarea si recompensarea oamenilor in vremuri dificile, leadershipul in cazul unor companii precum Avon, Cemex, Skoda si T-Box, alegerea intre a fi Einstein sau Picasso pentru a castiga lupta cu criza, prioritizarea celor 50 de strategii pentru castigarea in vremuri de criza si schimbare