Oricum e greu de inteles de ce Ms doreste sa intre pe aceasta piata. Ok, Google este un caz de succes dar nu cred ca este unul repetitiv, iar Ms ar trebui sa fie mai inovativ nu doar sa incerce replicarea acestui model. Online nu inseamna doar software free cu venituri din advertising mai ales ca nu intotdeauna ce este free este si de calitate sau performant. Mai mult Ms vrea, pe acelasi segment de consumer, un model dual parte free parte licentiat. E de vazut insa daca Ms va putea iesi din aceasta cursa in care nu incerca sa preia initiativa ci doar sa dea replica adversarului.
Microsoft fara Yahoo
Microsoft a retras oferta pentru preluarea Yahoo, multa lumea a scris astazi pe tema asta, si chiar daca pare doar o miscare strategica ( actiunile au scazut deja, e un scenariu petrecut si in cazul unor achitii facute de Oracle sau SAP) nu cred ca Yahoo va mai ajunge in ograda Microsoft. Suma este foarte mare, chiar si pentru liga in care joaca Ms, iar Yahoo nu este tocmai pe un val de crestere. Chiar daca numarul utilizatorilor este inca foarte mare ( cel putin in State) Yahoo a fost permanent eclipsat de Google, poate singurul mare avantaj este yms, si nu cred ca acesta combinatie ar putea aduce pt Ms un mare succes in piata de advertising online. Poate Yahoo este deja depasit si ar trebui cautate modele mai proaspete dar cu perspectiva.
Oricum e greu de inteles de ce Ms doreste sa intre pe aceasta piata. Ok, Google este un caz de succes dar nu cred ca este unul repetitiv, iar Ms ar trebui sa fie mai inovativ nu doar sa incerce replicarea acestui model. Online nu inseamna doar software free cu venituri din advertising mai ales ca nu intotdeauna ce este free este si de calitate sau performant. Mai mult Ms vrea, pe acelasi segment de consumer, un model dual parte free parte licentiat. E de vazut insa daca Ms va putea iesi din aceasta cursa in care nu incerca sa preia initiativa ci doar sa dea replica adversarului.
Oricum e greu de inteles de ce Ms doreste sa intre pe aceasta piata. Ok, Google este un caz de succes dar nu cred ca este unul repetitiv, iar Ms ar trebui sa fie mai inovativ nu doar sa incerce replicarea acestui model. Online nu inseamna doar software free cu venituri din advertising mai ales ca nu intotdeauna ce este free este si de calitate sau performant. Mai mult Ms vrea, pe acelasi segment de consumer, un model dual parte free parte licentiat. E de vazut insa daca Ms va putea iesi din aceasta cursa in care nu incerca sa preia initiativa ci doar sa dea replica adversarului.