Friday, February 29

CRM 4.0 în haine ,,pure business,,

CRM ca strategie de business, acesta a fost demersul inițiat de Cristi Herghelegiu, marți la evenimentul de lansare a Microsoft CRM 4.0, deși, in my opinion, pentru a fi la nivelul așteptărilor pieței CRM-ul ar trebui totuși vândut ca un instrument.
Aceasta este însă o altă discuție.
CRM 4.0 are peste 60 de noi funcționalități, cele mai importante fiind în zona de integrare a fluxului de email cu baza de date a CRM-ului, posibilități extinse de search and find, update-uri în CRM făcute din excel ( asta mi se pare cea mai tare, exporti un fisier excel din CRM, updatezi/adaugi informatie si apoi il poți reimporta) dar și posibilitatea abordării pe roluri de utilizatori.
Ce a mai punctat bine Cristi a fost disponibilitatea Dynamics CRM 4.0 în orice format dorit de client: licență sau abonament, on premise sau on demand si că în alegerea unui CRM ar trebui avut în vedere ca aplicația să corespundă afacerii ( nimic deosebit in asta) dar să corespundă și oamenilor ( !!!). A doua parte este mai interesantă și se leagă ( total întamplător) cu ceea ce afirmam aici ( editorial in MW februarie) despre vendorii cu o abordare psihologică a implementării unei aplicații.
Bob Murray a fost plin de vervă, mi-a părut rău că am plecat înainte de finalul prezentării. Din păcate nu este disponibilă on line deși s-a filmat. BTW, filmul de prezentare a fost prea american, desi erau si clienti din Europa. În rest: lume multă, parteneri, discutii....