Thursday, November 9

Google si Salesforce pun la cale o mega-alianta

Zilele trecute Google si Salesforce au anuntat o alianta strategica prin care sa integreze datele de vanzari, marketing si advertising intr-un produs comun, care sa ofere cea mai buna perspectiva asupra modului in care o companie interactioneaza cu clientii.

Integrarea implica Google Analytics 360, Salesforce Sales Cloud si Salesforce Marketing Cloud si presupune:
  • datele din SalesCloud vor fi disponibile in Analytics 360 pentru conturarea campaniilor, segmentarea audientei si optimizarea licitatiilor
  • datele din Analytics 360 vor fi disponibile direct in interfata Marketing Coud (sau prin rapoarte) ca sa permita o mai buna intelegere a performantelor unei campanii
  • Audientele create in Analytics 360 vor fi disponibile in Marketin Cloud pentru reutilizare pe alte canale (e-mail, SMS) si alte campanii
  • Interactiunile cu clientii din Marketing Cloud vor fi disponibile in Analytics 360 pentru a sustine definirea unor noi categorii de audienta
Aceste functionalitati vor ajunge la clienti la jumatatea anului 2018 si reprezinta un prim pas al apropierii dintre Google si Salesforce.