Monday, May 5

Cum să obții permisul auto prin e-mail?

Titlul este putin misleading pentru ca nu ma refer la obtinerea dreptului de a conduce un automobil ci la obtinerea unui duplicat in cazul pierderii sau furtului acestuia.
Procedura este simpla si are la baza o schimbare legislativa din 2013, de care am profitat si eu saptamana trecuta. Trebuie sa trimiteti la adresa permise.bucuresti(at)mai.gov.ro copii scanate dupa: Carte de Identitate, Cerere tip solicitare duplicat (vezi aici) si dovada platii taxei de emitere (68 RON, la CEC).
In mod surprizator, am primit foarte rapid o confirmare, iar in doua zile am fost sunat ca pot merge sa il ridic (la sediul din Pipera). La ridicarea permisului, am dus originalele documentelor trimise pe e-mail. Era ceva aglomeratie, insa nu am stat mai mult de 20 de minute. Am inteles ca poate fi expediat si prin posta, dar nu pentru Bucuresti.