miercuri, octombrie 2

2 vorbe despre Yammer

Ati auzit de Yammer? Este o platforma de social networking pentru companii, cum s-ar spune.... cu circuit inchis. Pe Yammer, utilizatorii aferenti unei organizatii pot partaja informatii, experiente, pot lucra impreuna la proiecte, pot comenta, oferi feedback etc. Pot fi create grupuri, subgrupuri, comunitati, bloguri etc. Intreaga poveste ramane insa accesibila doar membrilor grupului, fara privirile indiscrete ale concurentei.
Cum imi spunea cineva ieri ca „Yammer este un fel de FaceBook pentru companii” oamenii sunt la fel de stimulati sa se implice in conversatii dar ai siguranta ca informatiile raman in interiorul organizatiei. Aceeasi persoana spunea ca vede in Yammer un fel de „accelerator de procese” tocmai prin aceasta posibilitate de a dezbate o problema oriunde si oricand intr-o maniera informala (care stimuleaza creativitatea) si non invazivă dar totusi controlabila. Un alt amanunt interesant legat de Yammer este ca nu iti poti face cont cu adrese de email generaliste: gmail, yahoo etc.

Yammer este un serviciu disponibil in regim freemium (versiunea basic este gratuita, versiunea premium cu bani. LinkedIn are un model similar, spre exemplu) si exista aplicatii pentru mai toate platformele mobile iPhone, Windows phone, Android, BlackBerry. Compania a fost cumparata in 2012 de catre Microsoft pentru suma de 1.2 miliarde USD. Yammer a fost deja integrat in Dynamics CRM (Social CRM) insa exista ca serviciu individual.