vineri, iulie 19

Am devenit „victimele” serviciilor de telecomunicatii

Aceasta este concluzia unui studiu Ericsson Consumer Lab care atesta ca serviciile de date si voce au devenit esentiale pentru calitatea vietii in mediul urban. Chiar daca pe primele locuri in topul factorilor care influenteaza satisfactia  se afla: restaurantele, cafenele, mall-urile, pietele alimentare si spatiile de divertisment,  disponibilitatea serviciilor de voce si date afecteaza major stilul de viata, iar lumea le considera la fel de importante ca apa curenta. Pe de alta parte, pe cetateni ii streseaza cel mai mult: locurile de parcare, aglomeratia din trafic, actiunile autoritatilor si calitatea aerului.
Studiul mai arata si ca populatia urbana petrece cam jumatate din timp acasa, un sfert la locul de munca/scoala si restul de 1/4 prin alte parti. Telefonul a devenit unealta de baza a vietii de zi cu zi, folosit fiind: 69% pentru convorbiri, 64% pentru muzica, 60% pentru SMS-uri, 53% browsing, 41% social media and stuff. Studiul a fost realizat in 17 metropole. Bucurestiul nu s-a incadrat. (varianta oficiala aici)