Wednesday, May 22

Care sunt cele mai tari tipe din IT?

Desi nu mi-au placut niciodata topurile de genul acesta, iata ca ultima realizare a celor de la Forbes.com mi-a atras atentia. Printre cele 100 de doamne considerate le nivel global cele mai si cele mai, exista inevitabil si cateva personalitati din industria IT.


Care sunt acestea:
- Sheryl Sandberg locul 6 (43 de ani) COO la Facebook (nu am auzit niciodata, nu de FB, de tipa)
- Virginia Rometty (foto) locul 12 (55 de ani) CEO la IBM (am audiat-o anul trecut la un eveniment in State, super ok)
-Ursula Bruns locul 14 (54 de ani) CEO Xerox (printre primele femei CEO din industrie)
-Meg Whitman locul 15 (56 de ani) CEO HP, ex CEO Amazon (am audiat-o de mai multe ori, super tare tipa, se vede treaba buna pe care o face la HP dupa plecarea Farmacistului)
-Safra Catz locul 26 (52 de ani) CFO la Oracle (a fost in Romania de doua ori, unul dintre bunici nascut in RO apoi a emigrat, vorbeste bine, arata bine)
- Susan Wojcicki locul  30 (44 de ani) Senior VicePresident la Google (never heard)
- Marissa Mayer locul 32 (37 de ani) CEO Yahoo
-Cher Wang locul 46 (54 de ani) cofondator HTC (nu stiam de tipa, dar cel putin am un HTC de care sunt multumit )
-Padmasree Warrior locul 57 (52 de ani) CTO la Cisco
-Amy Hood locul 63 (41 de ani) CFO la Microsoft (este numita recent, inainte se ocupa doar de Business Division)
-Sun Yafang locul 77 (57 de ani) Presedinte Huawei
Mai sunt inca 2-3 nume pe segmentul tehnologie dar nu au relevanta pentru industria IT. Cum arata un top similar pentru industria locala? Am cateva persoane pe lista scurta :)