Conform studiului CIO Council, in topul prioritatilor ca „business strategy” se afla: 1) Atragerea si pastrarea clientilor, 2) Cresterea eficientei 3) Crearea de noi produse si servicii. Pe de alta parte si oarecum surprinzator, din punct de vedere al Departamentelor IT tehnologiile care ar putea sustine strategiile de mai sus nu sunt in top 3 prioritati. CRM-ul (Customer Relationship Management) ca tool generic pentru gestiunea clientilor se afla pe un nemeritat loc 9, ERP-ul (Enterprise Resources Planning) ca suport pentru cresterea eficientei si productivitatii se afla pe locul 5, iar virtualizarea ca tehnologie care permite cresterea eficientei operationale si permite alocarea de resurse pentru testarea de noi servicii si produse este pe locul 4.
Desi, in ultima vreme, am tot intalnit Directori IT foarte „conectati” la obiectivele de business la companiilor din care fac parte, se pare ca la nivel de piata suntem departe de acest ideal si vorba prezentarii lui Felix Enescu la Cio Council, inca „CEOs are from Mars and CIO are from Venus”.