Romania va deveni un hub regional, cu un depozit in care vor exista stocuri cu o valoare generala de cca 50 milioane EUR (e o estimare) si care va deservi in proportie de cca 35% piata locala si in rest tarile vecine (Serbia, Bulgaria etc). Target-ul pentru 2013 este vanzarea a cca 1,5 milioane produse, in intreaga regiune, prin deductie cca 5-600 de mii in RO. Echipa locala va avea 10 angajati si va acoperi inclusiv partea de call/contact center. Din punct de vedere al interventiilor in garantie, obiectivul TP Link este sa aiba retururi foarte mici (la unele linii de produse, returul este de sub 0,5%, sper ca am inteles bine) si prin urmare sa fie justificata schimbarea produsului si nu repararea acestuia. Ca business, compania va lucra exclusiv prin distribuitori, iar in mod curent este focalizata pe cresterea cotei de piata, prin urmare o sa vedem probabil promotii, preturi competitive etc. La nivel de competiei, concurenta este reprezentata de: D Link, Belkin, Lynksys, Edimax etc.
Ce planuri are TP Link pentru Romania?
Romania va deveni un hub regional, cu un depozit in care vor exista stocuri cu o valoare generala de cca 50 milioane EUR (e o estimare) si care va deservi in proportie de cca 35% piata locala si in rest tarile vecine (Serbia, Bulgaria etc). Target-ul pentru 2013 este vanzarea a cca 1,5 milioane produse, in intreaga regiune, prin deductie cca 5-600 de mii in RO. Echipa locala va avea 10 angajati si va acoperi inclusiv partea de call/contact center. Din punct de vedere al interventiilor in garantie, obiectivul TP Link este sa aiba retururi foarte mici (la unele linii de produse, returul este de sub 0,5%, sper ca am inteles bine) si prin urmare sa fie justificata schimbarea produsului si nu repararea acestuia. Ca business, compania va lucra exclusiv prin distribuitori, iar in mod curent este focalizata pe cresterea cotei de piata, prin urmare o sa vedem probabil promotii, preturi competitive etc. La nivel de competiei, concurenta este reprezentata de: D Link, Belkin, Lynksys, Edimax etc.