Friday, October 26

Ziua Windows 8

Zi importanta (26 oct) pentru Microsoft Romania, dupa lansarea internationala a Windows 8, urmeaza mai multe activitati dedicate pietei locale. Desi, experienta mea cu Windows 8 se limiteaza la cateva demo-uri la conferintele internationale, impresia facuta a fost buna, iar daca la aceasta adaugam comentariile presei de peste ocean, Windows 8 pare a fi cel mai bun sistem de operare ever.
De astazi, clientii din RO pot achizitiona Windows 8 din magazine si de la partenerii comerciale care vand in regim OEM.
Tot astazi, mai multi dintre acesti parteneri Microsoft vor avea prezentari pentru clienti si intalniri informale cu presa si bloggeri. (eMag, Evomag, Asus sunt doar cei de la care am vazut o invitatie, insa lista este mult mai lunga). Domo si Flanco vor oferi primilor 50 de clienti un xBox gratuit la achizitia unui device cu Windows 8, iar urmatorii 100 vor primi un voucher de 350 RON. Mai mult, toti clientii care vor cumpara un device cu Windows 8 si procesor Intel in perioada 26 oct-31 dec vor primi 12 luni trafic internet gratuit de la Vodafone/1 GB/luna. La fel de important este si upgrade-ul pe care il au la dispozitie clientii de XP, Vista si Win 7, care pot face trecerea la Windows 8 pentru 59,99 EUR.
Alaturi de Windows 8, Microsoft aduce pe piata si Windows RT dedicat tabletelor cu arhitectura ARM si Windows Store, unde exista deja si cateva aplicatii romanesti  Airplanes, TradeVille, Cinemagia, Cocktailpedia si ZyWay FormsPe acestia din urma (ZyWay) i-am intalnit la concursul din vara „Afacerea Ta, Faima Ta” si din cate imi amintesc, i-am punctat chiar foarte bine.