Friday, March 23

Peste 1000 de participati la CiscoExpo 2012

Ieri, pentru cateva ore, am participat la CiscoExpo 2012 in noul centru de conferinte Wilbrooke. Numarul participantilor a trecut de 1000 conform estimarilor organizatorilor, fiind atat peste asteptari cat si peste inregistrarile confirmate. In principal am ajuns pentru conferinta de presa insa am trecut pe la standuri si am salutat cativa cunoscuti.
Cisco spune ca lucrurile merg bine si ca piata trece de la cutting cost la dezvoltarea de noi servicii sau adaugare de valoare la cele existente. Prin urmare creste cererea pentru tehnologii noi si performante.
Mai interesante au fost declaratiile legate de Cisco Networking Academy prin care au trecut deja peste 51 de mii de romani pregatiti de 311 profesori dintre care 41% sunt femei.
Romania a avut si doi finalisti in concursul NetRiders 2012 etapa EMEA (Lucia Rosculete si Liviu-Valentin Bleotu) ceea ce arata ca interesul pentru CNA este major. La aceeasi conferinta a participat si Romtelecom (partener principal in cadrul evenimentului si probabil cel mai important partener Cisco in Romania) care a vorbit despre cloud computing si planurile companiei pe termen scurt (lansarea unor solutii de comunicatii machine2machine in domeniul eHealth).
Dupa, am fost la prezentarea EMC, unde Puiu Leontescu a vorbit despre ,,Where information lives?” Avand in vedere cota de piata, raspunsul nu putea fi decat ,,pe storage EMC” :)

Centrul Wilbrooke arata surprinzator de bine, parcare destul de mare la subsol, sali frumoase si bine dotate, holuri luminoase aerisite. Nu prea mi-au placut denumirile salilor mai ales ca unele pot crea confuzii: Coconut 1 si Coconut 2.