Wednesday, February 8

Killtec dupa un an de utilizare

Pentru ca postul de anul trecut, de la cumpararea costumului de ski Killtec, a avut multe vizite, m-am gandit sa mai scriu cateva cuvinte dupa un an de utilizare. L-am folosit exclusiv la ski dar si pe strada zilele trecute cand batea vantul foarte tare.
La capitolul plus ar fi de mentionat:
-modelul oarecum deosebit, inca nu am vazut pe partie unul identic.
-protejeaza foarte bine impotriva frigului. Am skiat in Valea Dorului pe -15 grade fara sa ma apese gerul prea tare, avand sub jacheta, tricou sintetic cu maneca scurta si softshell. Probabil pe aici este limita.
-impermeabilitate ok la ninsoare moderata, insa as fi precaut la mai mult sau la ploaie.
-buzunare practice, atat la pantaloni cat si la jacketa. Totusi buzunarul pentru ochelari este subdimensionat :(
Cu minus ar fi de spus:
-plasarea neinspirata a culorilor. Au lasat gulerul cu alb, ceea ce face necesara spalarea mult mai frecventa decat ar fi necesar. Un aspect la care nu m-am gandit la cumparare.
-scaiul si capsele din talia pantalonilor se desfac foarte usor, fara sa fiu genul cu burta :)
Overall, trebuie spus ca nu este un echipament tehnic, nici nu am vazut asa ceva in magazinele Killtec, dar este ok pentru activitati recreationale, mai intense decat plimbatul cu masina pana la partie.