Friday, July 8

eMag dezamageste :(

Sunt client eMag, ca de altfel si al altor magazine online, urmaresc activitatea lor, iar mai zilele trecut chiar spuneam unor prieteni cat de bine se misca in ultima vreme cu: produse noi in oferta, promotii interesante, preturi bune, flux constant de informare etc.
Am urmarit in oferta eMag tableta Asus Transformer (pret, aparitie dock etc) iar ieri cand au trimis newsletterul cu „Promotii senzationale ASUS -PRET ȘOC” m-am gandit ca imediat am si plasat comanda. Ajuns pe site, ma astepta o surpriza: pretul era neschimbat. Am sunat la serviciul suport crezand ca e o greseala (au mai fost) unde mi s-a confirmat ca pretul este acelasi dar ca nu ma pot ajuta pentru ca tine de cei de la marketing. Deci nu era decat o capcana :( Pe site, mai erau 3 comentarii legate de pacaleaca pretului soc care insa au fost sterse ceva mai tarziu. Din cate stiu, este ilegal sa anunti o promotie fara o reducere de pret, iar daca nu este ilegal este oricum dezamagitor :(