Thursday, January 20

De la 92 la 1 cu Passord Manager

Am instalat astazi Kaspersky Password Manager si am aflat ca ma autentific, mai rar sau mai des, in 92 de conturi, pe baza mai multor combinatii de parola+username. Este vorba de conturi de email, forumuri, portaluri, cateva hotspoturi, cateva aplicatii etc. Multe dintre aceste parole le-am uitat aparent insa din fericire se pastreaza la nivelul browser-ului. La fel de adevarat este ca mi se intampla sa uit frecvent parole sau nume de utilizator si am ajuns chiar in situatia refacerii unor conturi. Sa vedem cum o sa ma ajute Password Manager de la Kaspersky. Intr-o prima faza a importat parole din toate aplicatiile si le-a sters din cache-ul browserelor (dap, folosesc si IE si Firefox si Chrome). Are si un generator de parole, insa rezultatele sunt cifrate rau de tot :)