Monday, November 8

Useless technology :(

M-a oprit astazi pe strada, un cuplu cu deficiente de auz si vorbire, punandu-mi in fata un post-it cu numele unei strazi. Dupa ochi, pareau destul de derutati, mai ales ca initial, crezand ca sunt straini, le-am raspuns in engleza. Cum nu imi era cunoscut numele strazii, scot din buzunar smartphone-ul pentru care am acces la web si navigatie gratuita, moment in care i-am vazut ca au rasuflat usurati.
Dau o cautare dupa numele strazii insa fara rezultat, numele fiind probabil gresit. In secunda urmatoare imi suna telefonul (de, sarbatoare de nume) iar cei doi devin mai nelinistiti. Termin conversatia, reluam cautarea, intram direct pe harti iar aplicatia incepe sa ma intrebe de conexiune and stuff. Depasim impasul si cand facem zoom la nivelul strazilor adiacente, telefonul suna iarasi. Raspund, inchid si reluam operatiunea. Urmeaza un al treilea apel, moment in care tipul isi ia partenera de mana, imi o privire manioasa si pleaca :(( M-am simtit de kko cu tot cu smartphone, navigatie gratuita si abonament de date cu sute de mega inclusi. Mai mult, in urmatoarele 2 secunde m-am si lamurit unde era strada cu pricina insa oamenii se indepartasera deja. Doar in filmele americane se rezolva totul in ultima secunda.