Wednesday, November 24

Unde mai gasesti o miere buna?

Complexul Apicol Veceslav Harnaj are o campanie interesanta de degustare a produselor sale 100% romanesti. Am primit si eu ieri un colet cu 3 sortimente, iar marfa chiar este de calitate. Fara sa fiu mare consumator de miere, in linii mari stiu sa apreciez un produs, tata a fost apicultor amator(membru ACA - Asociatia Crescatorilor de Albine) iar in zilele bune a avut cca 50 de stupi.
Revenind la miere, cea mai gustoasa mi s-a parut cea poliflora, culmea singura dintre cele 3 care nu a fost premiata. Mierea de salcam si cea de tei au fost premiate in 2009 la concursul APIMONDIA, gasiti rezultatele aici , eu mai sceptic din fire am verificat pe site-ul organizatorilor.
CA Veceslav Harnaj produce alaturi de miere si energizante, otet si cosmetice pe baza de miere. Pe site nu se pot plasa comenzi, asa ca va trebui sa cautati produsele in reteaua de retail. Nici de preturi nu stiu nimic. Au si blog, il puteti citi aici.