Sunday, November 14

Ce aplicatii mi-ar placea sa am pe telefonul mobil

Printre multele aplicatii pe care mi-ar placea sa le am pe telefonul mobil si inteligent se afla:
A) una care sa permita preluarea si formarea automata a unui numar de telefon gasit pe un site. Spre exemplu, gasesti pe net un restaurant si vrei sa suni pt o rezervare, copy si paste stiu prea putine telefoane asa ca solutia apelarii nr cu pricina implica memorarea, copierea etc. Prea complicat.

B) alta care sa conserve energia telefonului atunci cand te apropii de low batery. Pentru a pastra disponibilitatea apelurilor de voce, ar fi nevoie de inchiderea automata a altor aplicatii, WIFI, 3G, GPS, reducere luminozitate ecran, poate chiar stingere, reducere volum sonerie, what ever...orice alte masuri necesare pentru ca telefonul sa-si mentina functia de baza.

Daca exista, sa-mi trimita si mie cineva un link.