Unul dintre obiective este sustinerea vanzarilor de terminale si cresterea satisfactiei clientilor, insa din punct de vedere al cotei de piata asteptarile nu pot fi senzationale, mai ales prin prisma activitatii concurentei (tot mai mare si mai agresiva). Deci se poate vorbi mai mult despre pastrare decat despre crestere.
Un obiectiv mai plauzibil ar fi monetizarea prin servicii suplimentare complementare navigatiei: localizare, social awareness, city quides, harti premium etc. Luand in calcul, pentru Nokia, o cota de piata globala de smartphones de 34,4%, baza instalata este destul de mare pentru a permite generarea unor venituri considerabile prin astfel de servicii. (In Q3 2010, Nokia a livrat 16,4 milioane smartphone-uri, conform Strategy Analyst)
Mai mult, Nokia incearca o simplificare a colaborarii cu dezvoltatorii, iar ultimul devkit lansat permite (Nokia Qt) o reducere cu 70% a volumului de cod scris pentru aplicatii. Cu siguranta numeroase proiecte din cadrul unor concursuri gen Calling All Inovators se for focaliza pe segmentul de navigatie.
Mai multe detalii in curand in MW.