Romtelecom a lansat astazi MyOffice, un serviciu de colaborare si comunicatii unificate bazat pe platforma de Unified Communication de la Microsoft si impachetat impreuna cu CEOD Romania. Serviciul ofera: mesagerie, conferinte audio/video, partajare de task-uri si documente etc iar costul este intre 2,5 si 8 Euro/luna/user in functie de configuratie. Serviciul poate fi accesat intr-o forma simpla doar prin browser (Internet Explorer de preferat) iar pentru functionalitati complete este necesara instalarea unui client local, este disponibil si pentru terminale mobile. De asemenea, exista o serie de echipamente pentru partea de videoconferinta care trebuie achizitionate separat, o camera web panoramica spre exemplu. Platforma este hostata de CEOD, iar Romtelecom adauga componenta de comunicatii si va gestiona vanzarile prin Divizia Business Solutions. Ulterior, dupa lansarea comerciala a Office 356 (facut public de Microsoft acum 2-3 zile) functionalitatile vor deveni mai complexe. Mai mult, se pare ca Romtelecom are in plan si adaugarea unor elemente de CRM (gestiunea relatiilor cu clientii) si a unui serviciu de back-up. Conform unor declaratii, pentru functionalitatile de CRM s-au purtat discutii cu mai multi vendori, inclusiv doua companii locale. Romtelecom, are experienta pe CRM in regim SaaS, utilizand intern, produsul Siebel OnDemand al Oracle.
Servicii similare, My Office sunt oferite de Axigen (deasemenea pe o platforma Microsoft) si de Appnor, pe tehnologie Google.
Romtelecom a mai folosit brandul My Office prin 2006 pentru lansarea unor solutii personalizate: linii ADSL de mare viteza + diverse terminale.