Friday, July 9

Crap la cuptor

Pe motiv de ploaie si bicicleta astazi am plecat mai repede spre casa asa ca am avut ceva timp sa ma joc in bucatarie. Activitatea nu se regaseste la categoria pasiuni ci s-a desfasurat mai degraba conjunctural, crapul fiind primit. Ce poti face, repede si fara mare bataie de cap, cu un astfel de peste: ,,crap la cuptor, cu legume,,.

Este nevoie de: legume (morcovi, ardei, rosii, cartofi) ceva condimente (sare, piper, oragano, usturoi) lamai, vin alb, ulei (eventual de masline). Am curatat pestele, am taiat legumele (morcovii rondele, restul in bucati mici) am pregatit o tava si am incalzit cuptorul (cca 250 grade). Am pus pestele pe un pat de rondele de morcov, in interior am pus felii de rosii si lamai, iar restul legumelor in tava, totul bine sarat si condimentat. Am adaugat o cana de apa. Tava a stat la cuptor cca 3o minute dupa care am adaugat vinul (alb, am pus Tamaioasa romaneasca dar merge orice vin).


Dupa alte 25 minute am incercat pestele cu o furculita si fiind usor de patruns l-am considerat facut. In tot acest timp am alergat prin casa dupa copilul nr 2 (licenta de la MRG)care a tocmai ce a descoperit mersul :) . Din fericire, a aparut nevasta-mea si am scapat de spalatul ustensilelor.

Evident, a fost super gustos :) insa ideea de baza este ca se prepara foarte repede si nu cere prea multa pricepere.