Tuesday, June 8

De ce nu m-ar mira ca Nokia sa dea faliment?

Sunt utilizator de Nokia (si eu, ma intreb cateodata de ce?) de foarte multi ani. Am prin sertare suficiente modele cat sa prezint in linii mari istoria recenta a companiei. Din pacate pentru mine, Nokia face produse din ce in ce mai proaste. Imi amintesc de celebrul Nokia Banana (8110, an aparitie 1996) folosit in Matrix si cat de cool putea sa fie la vremea respectiva. Mai are Nokia un astfel de produs? Dubito.
Am luat recent un N97 Mini si pe zi ce trece imi dau seama ca nu a fost alegerea potrivita. Incarcatorul este mai mare decat la un model de acum 2-3 ani, bateria tine foarte putin si de cele mai multe ori cedeaza fara alerta, se restarteaza de 2-3 ori pe saptamana, se blocheaza frecvent (de mai multe ori pe zi) se uzeaza foarte repede, castile sunt oribile (atat ca design cat si ca sunet) etc.
In timp ce toata industria incearca sa-si perfectioneze produsele, Nokia persista in dezamagirea consumatorilor. Probabil, N97 Mini este ultimul produs Nokia pe care l-am cumparat. :(