Thursday, October 15

Cum arata un expo IT/business in USA?

Complementar OracleOpenWorld a fost organizat si un expo, cu precadere standuri ale unor firme de software+ servicii si doar cateva exceptii ,,hardware,,: Sun, Fujistu, BlackBerry, HP. Deci, majoritatea participantilor nu prea au avut ce sa arate mai mult decat personal si demo-uri.
In esenta, zona de expo era similara ca firme prezente ce ceea ce s-a intamplat la CERF anul acesta sau la decedatul Binary al ARIES. Diferenta majora este insa ca expozantii de acolo stiu cum sa faca un targ atractiv. Evident le era mai simplu, participantii fiind deja inregistrati la OpenWorld insa a fost o intrecere in a avea cele mai ingenioasa metode de promovare. Dar nu standul in sine era atractiv ci activitatea care se desfasura acolo. Scopul era atragerea vizitatorilor la stand pentru o scurta prezentare a firme si a activitatii de baza, adica promovare si networking. S-au adus miniterenuri de golf, iluzionisti, mese de pocker sau ruleta etc. Pe de alta parte, existau scannere pentru badge-uri pentru inregistrarea automata a datelor de contact, zone separate pentru discutii si networking, business lounge etc. La standuri, erau prezenti oameni bine pregatiti, iar la cele mai mici (daca erau parteneri Oracle nu erau chiar dintre cele mai mici) era chiar CEO-ul companiei.