Monday, September 7

2 vorbe despre Sony Alfa 230

In weekend m-am jucat putin cu un Sony Alfa 230, modelul pe care Sony il vede drept ideal pentru trecerea de la o camera digitala compacta la un DSLR. In linii mari camera este OK pentru cineva care vrea un DSLR entry level, desi ca posibilitati de ,,exprimare,, Canon PowerShot-ul S5 IS pe care il folosesc in mod obisnuit mi se pare mai potrivit. E cam simplu ca functionalitati si cu putine taste de acces, dar acestea pot fi avantaje. Autofocus-ul mi s-a parut cam incet, dar cred ca tine si de obiectiv. Nu are Live View si chiar daca profesionistii trag doar prin vizor mie mi se pare un lucru util. Accepta card-uri SD, ceea ce este noutate la Sony. Are un aspect cam ieftin, prea de plastic, insa pretul e pe masura: cca 500 USD. Over all, e bun de inceput si accesibil ca pret. Ce am putut face cu el puteti vedea mai jos.