Friday, August 28

Publicitatea online devine tot mai agresiva

In ultimele luni, publicitatea online a devenit tot mai agresiva. Nu mai poti naviga linistit pe un site fara sa fii bombardat de bannere de toate tipurile care iti deschid in fata cele mai neinteresante si irelevante oferte. Inclusiv peste/intr-un player embedded de YouTube unii mi-au aruncat astazi o promotie la un suc, urmata de InternetBanking si de o serie de anvelope nu stiu ce marca. Online-ul a copiat modelul din TV cu reclame la gramada, din cele mai diverse domenii, in ciuda discutiilor permanente din bransa despre nisa, target and stuff. Din pacate nici Adblock-urile nu fac minuni si am ajuns sa pierdem mai mult timp cu inchiderea bannerelor decat cu accesarea continutului. Am mai scris despre prezenta unor solutii de Business Intelligence pe un site de calatorii, de servere alaturi de lenjerie de dama etc incat nu pot sa nu ma intreb: ori cei din online sunt atat de disperati incat incearca sa vanda orice si oricum, ori marketerii sunt prea comozi ca sa-si identifice targetul. Migalos.

Related Posts:

  • Avocatii Samsung au picat testul designuluiProcesul Apple versus Samsung pe tema copierii unor elemente de design de catre producatorul corean continua. Un judecator din US a facut un test in t… Read More
  • Atentie la ,,hotelurile de anvelope,,Am vazut dimineata, la Stirile ProTV, un reportaj despre ,,hotelurile de anvelope,, si despre cum cativa intreprinzatori au facut din asta un business… Read More
  • Smartphone-urile uita sa fie telefoaneEste a N data cand N97 meu ramane out of energy și ma lasa in mijlocul drumului fara comunicatii. Partea proasta cu datele mobile este ca mananca efec… Read More
  • Premii penibileIn goana dupa festivitati toata lumea da premii. Mie sincer mi se pare penibil ca o publicatie IT sa dea un premiu gen ,,jurnalistul anului in IT,,. … Read More
  • Preturi de USAPe motiv de TVA mai mic si piata/volum mai mare, preturile in US la unele lucruri sunt mult mai mici decat in Europa. Nu ma refer la benzina ci la obi… Read More