Thursday, March 12

La final de Roblogfest

Printr-o conjunctura intamplatoare și oarecum la solicitarea lui Dragos Novac am ajuns in juriul de la Roblogfest 2009, pentru categoriile tehnologie si business. Desi cam time consuming, activitatea a fost interesanta si in cca 10 zile am citit blog-uri cat pentru tot anul. Am avut impresia ca sunt la o petrecere si trebuie sa stau putin de vorba cu fiecare invitat, care sa-mi povesteasca ceva despre el.( BTW la petrecerea propriu zisa nu am ajuns, m-am multumit cu streaming-ul de pe realitatea.net )
Multe dintre blog-urile jurizate s-au incadrat cu greu in categorie din cauza lipsei de coerenta in selectarea subiectelor (tematica prea eterogena, era vorba totusi despre bloguri profesionale) insa am descoperit oameni interesanti si blog-uri foarte utile, atat la nivel de abordare a subiectelor cat si a nisarii acestora. Am descoperit oameni care scriu exclusiv despre blackberry (castigatorul categoriei despre tehnologie de altfel) intellectual property, promotii pe piata auto, sfaturi contabile, antreprenoriat etc.
Experienta aceasta mi-a intarit convingerea exprimata aici ca : ,,blogul poate fi o sursa de informare, poate fi o forma de jurnalism, poate fi un canal de marketing, poate fi o afacere, dar inainte de toate nu poate fi mai mult decat omul care il scrie.,,
Felicitari castigatorilor (rezultatele finale aici) si organizatorilor.