Thursday, December 18

SAS are grup de discutii pe LinkedIn

Unul dintre cele mai noi grupuri romanesti de discutii pe LinkedIn este Roumanian Friends of SAS
initiat de Silvia Bolohan de la SAS Institute RO. Sunt deja 15 membri si se asteapta primele subiecte.
SAS Institute are o prezenta consistenta pe piata de BI analitic ( ei au si fost printre primii care au facut o diferenta clara intre raportarea istorica, partea mai grosiera a BI-ului si analizele predictive, partea mai elevata) si am fost oarecum surprins ca materialul facut de Business Standard in urma unui asa numit studiu Gartner nu ii amintea. Am spus ,,asa numit studiu Gartner,, pentru ca era o privire la nivel regional si nu o analiza pe piata locala. Gartner, de altfel, a mai aruncat anul trecut in eWeek niste cifre legate de piata de CRM, scoase total conjunctural, deoarece am intrebat majoritatea vendorilor cu marketshare relevant si NIMENI nu a confirmat ca Gartner a solicitat ceva informatii locale.

O zona importanta pe care o promoveaza SAS este cea de Customer Inteligence si reprezinta aplicarea unui layer de BI analitic peste functionalitatile obisnuite ale unui CRM. Din cate stiu, Vodafone si BRD folosesc astfel de unelte si nu e de mirare ca sunt companiile cu cel mai bun venit pe client din sectoarele pe care le reprezinta.