Wednesday, July 16

Generalizarea generatiei X

Studiul BBDO a adus subiectul Generatia X in atentia tuturor. Nu am citit decat ce a scris Dailybusiness ,,De ce este generatia X un target-ul ideal pentru marketeri,, . Trec peste faptul ca studiul generalizeaza niste concluzii, analiza unui esantion de 300 de persoane ( din toate cele 3 categorii BabyBoomers, X si Y nu cred ca poate fi relevant asa cum mai cred ca romanii pozeaza din greu in sondaje si raspund cum cred ca le-ar placea lor sa ii stie lumea) pentru ca ma ia rasul citind urmatoarele ,,De asemenea, ambele generatii ( BB si X) apreciaza mai mult decat generatia Y brandurile care le ofera sentimentul unui standard de viata inalt si, in acelasi timp, sentimentul de implinire in viata de familie, precum Mercedes, IBM sau Ikea.
Mercedes cred ca e usor de inteles, dar IBM si IKEA....Ce draq de produse face IBM pentru piata consumer si de cand Ikea, cu plastic si hartie in loc de lemn, este imaginea unui standard de viata ridicat. :))) . Cine o fi facut chestionarul ....??

Tot astazi un ,,studiu,, afiram ca 60% din romani nu ies in oras sa-si petreca timpul liber, pai daca locuiesc la tara!!!